Časté otázky

Jak si objednat rozvoz?

Je to velice jednoduché! Stačí si vybrat restauraci a kliknout na ikonu košíku vedle Vámi vybraného jídla. Vámi vybrané jídlo se automaticky přesune do Vašeho košíku. Poté stačí jen kliknout na tlačítko objednat, zadat Vaše iniciály, způsob platby, adresu, Vaše telefonní číslo a potvrdit dokončení objednávky. Pak už zbývá jen čekat, až Vám zavolá náš kurýr.

Jak u Vás můžu zaplatit?

V hotovosti.

Zaplatit stravenkami lze pouze ve vybraných restauracích. Stra­venky přijímáme v maximálním počtu 4 kusů. Na stravenky nevracíme.

Zaplatit on-line můžete jen u vybraných restaurací při dokončení Vaší objednávky přes platební bránu.

Co mám dělat, když si nevím rady?

Nezoufejte! Na úodní stránce dole klikněte na odkaz na kontakty, kde najdete telefonní čísla, která Vám budou k dispozici od 10:00 do 22:00. Poradí Vám, pomohou Vám a nasměrují Vás tak na správnou cestu k dokončení Vaší objednávky.

Kdy mi dorazí jídlo?

Preferujeme dovoz do 60 minut, ale z důvodu silného provozu v době dopravní špičky a z důvodu mnoha uzavírek a oprav komunikací v roce 2020 jsme se rozhodli nastavit dobu doručení do 75 minut, abychom tím předešli případným nepříjemnostem se zpožděním. Učíme naše kurýry, komunikovat se zákazníky, tudíž Vás náš kurýr o případném zpoždění bude informovat.